Flying Twitter Bird Widget By Blogger Modifiye

15 Ocak 2012 Pazar

Trend Alarmı:Renkli Kabanlar













Herkese iyi pazarlar...Şuan uzandım .Bilgisayarım kucağımda yanımda ıhlamurum :)günlerdir yazamadığım postumu  yazim dedim:)Bu aralar yine çok üşengeç oldum.Dün çok güzel bi akşam geçirdik.Danimarka'da okuyan kuzenim tatil için geldi ve 7-8 kız evde pijama partisi yaptık.Fakat sabah uyandığımda baya kötüydüm ve grip oldum :( ve malesef yarın iş var :( Bu soğuk günde içimizi ısıtan bize yazı anımsatıcak bir post hazırliyim dedim.Bu renkleri yazın görmeye alışkınız fakat kış aylarında da renkli kabanlar karşımıza çıkmaya başladı.Bence çok da iyi oldu.Eminim herkes yazın siyah,kahverengi giymekten bıkmıştı.Sizce de öyle değil mi?
expr:src='"http://www.facebook.com/plugins/like

2 yorum:

  1. gecmis olsun canimm
    kabanlar cok guzel :) rengarenk insan hemen mutlu oluveriyor :)
    benimde mor bir kabanim var, dolaptan cikarma vakti geldi galiba:D
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler.kesinlikle çıkarmalısın.yoruma cevap biraz geç oldu kusura bakma ama şuan kar yağıyor ve mor kabanın eminim çok güzel durur bu havalarda..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...