Flying Twitter Bird Widget By Blogger Modifiye

27 Aralık 2011 Salı

Vogue Spain Yeni Yıl Sayısı


Merhabalar :) Bu ara yine bloguma girip birşeyler paylaşamıyorum :( İşler çok yoğun ve ben eve geldiğimde çok yorgun oluyorum :( Ama hep aklım bloga birşeyler eklemekte.İlk yazılarıma başladığım da blogger arkadaşlar hep blogum bebeğim gibi diyorlardı yazılarında gerçekten de öyleymiş :) Geçen gün moda sitelerinde dolaşırken Vogue Spain dergisinin kapağını gördüm ve hemen bloguma koymalıyım dedim.Fotoğraf benim çok hoşuma gitti.Bir kadını anne olarak anlatan (kıyafet açısından) iyi fotoğraflardan birisi.Elbisenin altında yırtık bir tshirt anne modu :) üstünde çok şık bir elbise ve dişilik ön planda..Siz ne düşünüyorsunuz?
expr:src='"http://www.facebook.com/plugins/like

7 yorum:

  1. evet gercekten muhtesem bir fotograf bu !
    benim de cok hosuma gitti...
    dimi insan post hazirlayamayinca huzursuz oluyo.. bilirim o halleri =) olsun biz bekleriz sen merak etme.. zaten izleyici sayisi azalcak diye degil orda beni okuyan birileri var diye öyle düsünüyo insan...

    YanıtlaSil
  2. saol canım:)ilk başlarda izleyici sayısını düşünüyorsun da sonrasında izleyici sayısı çok da önemli olmuyor:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunu yeni keşfettim bende beklerim üyenim:)
    Khaleesistyle.blogspot.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bende yeni kesfettim ve cok hosuma gitti :D
    Sevgilerimle,
    http://kucukseylerr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim kızlar.artık bende blogunuzun izleyicilerinden biriyim:)

    YanıtlaSil
  6. öncelikle yorum icin cok tesekkür ederim :). almanyadan türkiyeye yani izmire yerlesim, bakalim hayirlisi :).

    YanıtlaSil
  7. ne demek Pınarcım:)hadi bakalım hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...