Flying Twitter Bird Widget By Blogger Modifiye

9 Ağustos 2011 Salı

Teen Choice Awards 2011


Taylor Swift:Yaşına göre fazla abartılı kıyafetler giyinen Taylor Swift bu sefer yine aynı şeyi yapmış.Yakışmamış diyemeyeceğim fakat çok olgun duruyor.En çok pırlanta küpelerine bayıldım:)


Rebecca Black:Elbise rengi ve ayakkabı şeçimi çok güzel.Fakat bu elbise modeli biraz geçmişde kaldı:(



Lucy Hale:Lucy Hale'yi çok beğenirim fakat bu görüntü çok kötü ,elbise ve kendisine yakışmayan ayakkabıları...Lady Gaga'nın ayakkabılarına özenmiş galiba..


Tyra Banks:Bu görüntüye diyecek birşey bulamıyorum.Bana göre çok rüküş...


Zooey Deschanel:Ayakkabılar şuan çok moda.Fakat elbisenin modeli ve rengi tenine hiç gitmemiş.


Elizabeth Banks:Moda renklerden biri.Vücudu güzel,elbise çok yakışmış.ama kötü duran birşey var  o da elbisenin yaka kısmı olabilir.Çünkü çok kapalı hiçbir şekilde dekolte yok.


Selena Gomez:Bence geceye damgasını vuran isim Selena Gomez olmuştur.Ne giyse yakışıyor..


Cameron Diaz:Elbise sıradan ama ayakkabısıyla çantasına bayıldım:)


Emma Stone:Tek kelime Rüküş...


Ashley Greene:Saçı,makyajı ve elbisesi güzel.Ayakkabıları hiç beğenmedim...


Kardashians:Hepsi birbirinden şık...


Nikki Reed:Otantik bir görüntü...


Maggie Q:Elbise modeli güzel ama sanki başkasından alınmış gibi duruyor üstünde....


Nina Dobrev:Çok cici ,yaşına uygun giyinmiş..


Blake Lively:Aslında kendisini çok beğenmem.Yeni aşkından sonra bi güzellik geldi gibi:)Görüntü süper:)


Rachel Bilson:Bu salaşlık ne anlamadım:)Saç ,makyaj ve elbise çok kötü:( Hiç özenilmemiş...


Selena Gomez:Yine süper...


Zoe Saldana:Sıradan...


Avril Lavigne:Bence tarzına çok yakışan bir tercih yapmış ...

expr:src='"http://www.facebook.com/plugins/like

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...